Logga Hamre Ridklubb

Hamre Ridklubb

Förmåner för Hamres tävlingsryttare

Som tävlingsryttare med licens för Hamre Ridklubb erbjuds du följande förmåner:

Schabrak med klubbens logga som ska användas vid tävling. Egen sponsor eller klubbens sponsor kan komma att broderas på materialet. Egen sponsor ska godkännas av klubbens styrelse och följa klubbens sponsorregler.

Möjlighet att delta på klubbens träningar till självkostnadspris.

Lagtävling

Laganmälan betalas av klubben. Lagledare utses och godkänns av klubbens styrelse.

Ryttare som representerar något av Hamre Ridklubbs lag i hoppning, dressyr eller fälttävlan ersätts för ev. anmälningsavgift till klassen där lagtävlingen ingår. För att få ersättningen skall detta formulär fyllas i:

Formulär för att få ersättning för lagtävling

Vid lagtävling ska det tydligt framgå på schabrak/luva/täcke att ryttaren representerar Hamre Ridklubb.

Lag får ha lagsponsor men sponsor ska godkännas av klubbens styrelse och följa klubbens sponsorregler.

Läs gärna också Hamre Ridklubbs policy för lagtävlingar.

Funktionärer Prisrosetter